torsdag 15 december 2011

Saknar och längtar

Längtar tills jag och Hanna ska träffas, vi har nog inte setts på kanske 9 år tror jag.. =S OJ!! Det va länge !! Vi måste ses nu efter jul!

Här är min vackra vän Hanna


Jag skulle tycka de var skit kul om Mira var med när vi träffas... och Nina. =D Hahaha aa vi precis som förr =D. Skulle vara fett nice ! ;P



Har städat hela hemmet och lagat middag. Vart lax med kokt potatis och broccoli idag. Smrrigt som bara den! Thomas badar Vilda nu. Hon ska sova efter de. Hon brukar bli tröttare av att bada innan hon ska sova för natten vilket är jätte bra. =) Kl åtta börjar Grimm och det ska jag se.
Imorn är det fredag och vad jag vet så händer det inget alls imorn. På lördag blir de att julhandla med min mamma.
Längtar till måndag då jag ska till Candrah. Men måste styra upp min "dejt" med Hanna oxå. =P

Jaaahapp... blir att hjälpa killen med barnet och sen natta henne under tiden jag förhoppningsvis kan se Grimm =)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar