torsdag 15 december 2011

Herregud

Nästa vecka är de julafton och de finns ingen snö what so ever!! Vi har inte ens sett snö i år! Frost ja, is ja men ingen snö. =(
Ska bli super kul och super mysigt att fira jul hos min svärmor! Mycket familj och mycket barn! =D Längtar oxå till juldagen då vi åker till min mamma och firar jul. För då får vi fira med min mormor!! Hon är jätte sjuk och vi tror att detta kan bli hennes sista jul. =( Hon är verkligen jätte sjuk nu. =(
Jag och mamma och Jimmie har gett pengar så vi kan handla en Stor julklapp till mormor. En julklapp hon behöver och kommer ha nytta av. Skriver inte vad än.. Hehe =)
Ska försöka ha råd att köpa mer julklappar till barnen oxå haha.. Men har redan till barnen så om de inte räcker efter jag köpt mormors så gör de inget. Barnen får julklappar av oss med =)

Längtar till julafton nu! =)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar