onsdag 17 augusti 2011

Tråkigt...

Det vart inget med min barndoms vän idag.. han var tvungen att ta sin lilla dotter. För mig gör det inget och jag förstår att man inte alltid kan. Värre med min lilla syster som vart väldigt besviken. =( Men så är de när man har barn. Så det vart ju att vi stanna hos min mamma och nu sitter jag vid datan hehe.. känns otroligt skönt att sitta och skriva på en data.. går fortare framförallt. Kanske kommer kunna åka med min syster imorn men tror inte de. Hon får nog vänta till i september nån gång. Så imorn blir de troligtvis lugnt och bara massa mys med Vilda hemma. På fredag ska jag träna Zumba ju men annars blir de lugnt. Det är nästa helg som jag ska ut både fredag och lördag.. fast lördag är min familj med så då blir de inget drickande. Fredag ska jag dricka och då är Thomas hemma med Vilda och de ska ha en mys kväll hehe. =D
Jahapp.... vet inte vad jag ska skriva om... skrev till min pappa idag iaf... han har inte svarart än.. men vet inte om de fanns något att svara på. Vet inte heller om han har gått tillbaka till sin tjej.. och har han de så fattar jag att han inte svarar. Nä usch blir deprimerad av de här.. byter ämne.
Vilda har börjat prata ganska mycket... eller aa inga riktiga ord. Förutom mamma,pappa,napp och typ lite små ord som blomma och momo osv..

Aa men jag ska hjälpa min mamma nu med Vilda.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar