onsdag 17 augusti 2011

Onsdag

Japp idag är det den 17 augusti. Om nästan 4 veckor fyller Vilda 1 år!! Samma dag som hon fyller år ska vi till dagis i en timme bara och hälsa på alla i hennes avdelning och träffa alla fröknar. Den 13 september, dagen efter hennes födelsedag ska vi börja med inskolningen. Då ska vi vara där från kl nio till kl två i tre dagar och sen ska diggi få vara där själv. Men jag kommer hålla mig nära ifall något händer. Känns tufft att lämna henne men om jag slutar tänka på mig själv så tror jag att de kommer bli jätte kul för Vilda. Hon är så framåt och snäll och tidigt utvecklad så jag tror faktiskt att hon kommer ha super kul på dagis. Det är som sagt jag som kommer åka hem och gråta och tycka synd om mig själv. ;)
Vilda fick en bobby Car i dop present av sin gudfar och hans familj.. Nu har vi packat upp den och vilda älskar den. =) Tack Henke,Jenny, Tyra och Alwin.

Juste, Igår fyllde världens sötaste lilla prinsessa hela 5 år!! Grattis igen Tyra på 5 års dagen och hoppas att du fick massa god tårta och roliga paket. =)

Aa idag har jag diskat och tvättat och snart ska jag diska igen eftersom vi har ätit lunch. Vilda brukar sova nu men jag va tvungen att byta bajs blöja precis nät hon ville somna och när jag va klar så kunde hon inte sova... Eller ville inte haha. Så idag kanske hon är vaken hela dagen då.. Får se. =)
Jag är själv jätte trött och skulle inte ha något emot att ta en powernap.. Nej ska sätta fart nu innan jag blir för seg.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar