söndag 10 juli 2011

Va skönt!

Det var helt underbart att åka till min mamma idag och hämta vilda! Hon blev så glad och jag och Thomas fick massor av pussar och kramar! Vi stannade där och åt middag och sen åkte vi hem. Helt underbart att få höra vår älskling skratta och prata och få se henne gå. Hon har lärt sig att blåsa och lukta Hehe ! =) Hon är lite gnällig och dregglar mycket igen så jag undrar om inte hörn tänderna är på väg. Min stackars lilla tjej. Hon är en tapper,kärleksfull och rolig tjej. Satan vad jag älskar henne!!
Hela dagen har gått åt att pussa på vilda och kollat när hon lekt osv... Emellanåt slängde jag en blick på tvn oxå Hehe.. Kollade på New jersey fruar. Det är så sjukt kul att titta på. =P
Nu nattar min man vår dotter... Han är så glad att ha henne hemma igen.

Imorn ska jag och diggi städa... Inte de roligaste men nödvändigt. Tror min läkare ska ringa mig imorn med. Jag hoppas på bra svar.
Jag får återkomma med det. Har iaf haft en super härlig helg! Tack alla inblandade.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar