måndag 11 juli 2011

Måndag, härliga måndag

Jag verkar bara kunna sova i sju timmar som max. Lustigt.
Vilda somna jätte sent igår.... Elva tror jag kl var. =S Hon lär sova ett tag till. Idag har jag inga planer. Förutom att kanske åka och träna då. Jag hoppas att min läkare ringer idag oxå. För får jag inte träna för honom så måste han skriva ett sjuk intyg så de på Curves kan frysa mitt kort. Men jag ser ingen anledning till varför jag inte skulle få träna. Träning är bra för kroppen, till och med om man är kronisk sjuk. Eller Aa de beror ju på vilken sjukdom man har såklart. Jaha, usch va tråkigt att läsa om gång på gång. =(
Nä nu räcker de.
Vet inte om de är några mammor som läser min blogg men ni vet den där känslan av lycka man får i kroppen när man tittar på sitt lilla barn som ligger och sover, och man undrar vad hon/han drömmer om? Allt är så tyst och skönt och barnet så vacker. Aa jag ska nog lägga mig i min säng och vila lite till innan terror vilda vaknar =).

Ha en bra dag alla
XoXo // Nelly

1 kommentar:

  1. hej hej!
    Tack :) ja du, vi får se om vi kanske kan komma upp nästa vecka nå dag, då har micke semester..
    men vi får höras mera om de längre fram, måste prata me micke oxå..
    Just de, ja har en hemlis som du inte får säga till NÅN!! så kan inte skriva de här, ja messar de iställe... ingen får veta ;)
    Puss / Patri

    SvaraRadera