måndag 4 juli 2011

Nu sitter jag vid datan

Mobil bloggade tidigare...
Jag har lite bilder från grönan när vi såg Ziggy Marley,när vi va på grönan och åkte massa med min syrra och från min födelsedag men bara på mig och Vilda =P hihi...

Världens finaste Vilda på grönan <3
 Vilda väntar på att få åka till sin mormor =)
 Jag
 Fin utsikt från twisters ingång =)
 Just me with my new make up on.. =)
 Min bror i bakgrunden =)
 Glada Diggi =)
 Glada jag på min födelsedag =)
 Ah skulle ta kort på Ziggy men de gick inte.. =(
 Thomas =)
 På min födelsedag, jag bjuder på mig själv ;)
 Me me me
 Jag och Vilda badar =)
 Diggi på grönan

Aa jag hade fler bilder på Vilda som passade med bilderna på mig men hon hade bara blöja på sig då det vart så varmt och jag vill inte lägga ut bilder på henne i blöja.
Nu blir det att kolla på Johan Falk filmen.


XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar