måndag 4 juli 2011

Det jag fick i present...

Vet inte alls om nån är intresserad av vad jag fick men jag berättar de iaf.

Av Thomas fick jag sheer cover sminket,Hans mamma,Lotta och Sussie gav mig två filtar från Chili som är helt underbara! Jag ÄLSKAR de filtarna! =)
Av min mamma fick jag två middagar och pengar. Av min bror fick jag öl och pengar hehe.
Och av min mormor och morbror fick jag ett par örhöngen och en köks handduk. Jag har inte träffat fler och jag tror heller inte att nån av de andra har köpt något till mig. MEN det gör inget för jag fick de jag hade önskat mig och jag har redan det jag älskar mest här i livet. Min man och vår dotter! <3<3<3
Jag va super nöjd med min födelsedag utöver läkarbesöket då. Och dagen efter vart kanon och lördagen började bra och slutade bra, vart lite jobbigt där i mitten bara med bilen. Nä men ärligt, ska försöka fokusera på filmen nu =P

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar