lördag 23 juli 2011

Dålig dag... =(

Idag mår jag dåligt... Har problem med magen och är trött. Vilda håller på att få sina kindtänder så hon är som ett plåster på mig dygnet runt. Plus att hon drömmer mycket så hon vaknar och gråter två,tre ggr per natt. Så hon sover med oss nu. Så hon känner sig trygg. Jätte mysigt men oxå jobbigt. Blir inte mycket sömn för min del för jag reagerar på varje rörelse och ljud hon gör. Ska iväg idag ju och känner mig inte peppad för de. Mår inge vidare idag alls. Och springer på toa hela tiden. Tror de är för att vi åt grillat igår. Jag ska egentligen bara äta kokt mat men de blir så tråkigt i längden. Har lätt feber och ont i magen. Kollade tempen nyss och den ligger på 38,3. Tror att min karl kommer tvinga med mig till landet ändå idag. =( Han förstår inte att jag är dålig, han förstår det bara när jag blir inlagd på sjukhus. Han och Vilda ligger och sover igen nu men när han vaknar ska jag prata med honom och se vad han säger. Om vi kan komma på en lösning. Nu behöver jag springa igen..

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar