lördag 23 juli 2011

Är sååå trött....

Är så trött att jag skulle kunna somna sittandes nu. Gladiatorn är på trean och Russel Crow är så snygg i den här filmen.. Och själva filmen är så sorglig. Jag gråter jämt när man får se hans fru och barn hängandes vid huset både våldtagna och misshandlade till döds. Och sen gråter jag när han dör i slutet. Fin film! Mycket kärlek. Vilda ligger bredvid mig och snarkar lite haha, det gör att jag blir tröttare oxå. Imorn ska jag orka vara social med massa folk hela dagen.. =( Jag har frågat Thomas om vi måste va där till tre eller om vi kan komma lagom till middagen och sen stanna två timmar drygt efter middagen.. Men han lyssnar inte på mig och fattar inte heller att min kropp lever eget liv, dvs mitt huvud vill massvis men min kropp orkar inte. Jävla crp och va för högt jämt!! =( Jag hoppas jag får honom att fatta att jag inte orkar sitta där i flera timmar.. Jag är allergisk oxå men inte så farligt nu faktiskt. Annars får Thomas åka själv på kräft skiva imorn... Om han inte kan ta att jag är trött och dålig. Jag menar, i vanliga fall när vi åker till Norrtälje till Cribbe så är vi där i ett par timmar, men idag va vi bara där i 45 minuter. Hos Cribbe alltså. Jag orkar inte längre... Så får se hur de blir imorn då. Jag åker gärna dit och umgås ett tag men inte i timmar som Thomas vill. Får han välja och bestämma så skulle vi alltid vara där för han vill aldrig åka hem när vi är där. Nä, ska nog sova på de här och prata med min älskling imorn om detta. Är för trött nu så de kommer bara bli fel då. Har haltat hela dagen idag oxå.. Började få ont i min höft igår, och så har de krypit hela vägen från höften ner till hälen i natt.. Så Aa..... Får se om de är borta imorn. FAN va jag klagar nu.. =(

God natt med er.
XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar