torsdag 7 april 2011

kollat mer lägenheter/radhus

Idag har jag kollat på ett par lägenheter som lockar och självklart bilar oxå. Vi tittar både på hyres och bostadsrätter nu.. Finns riktigt fina lägenheter/radhus/villor. De kommer bli så kul att åka och titta på alla och åka och kolla på en ny bil. Aa men annars idag så har jag lekt med vilda hela dagen så hon är helt slut och ligger och sover nu. Ikväll ska vi hämta Sofia och sen åka till min mamma på en fika. Ska bli riktigt Nice att Sofia ska med. :D Jag har haft riktig träningsvärk idag oxå.. Så de ska bli så skönt att gå på promenad sen och dansa zumba imorn på ett dubbelpass :D så tänker jag sola imorn med för jag tycker de behövs. :) juste, vi ska sätta sån här spärr på skåp och lådor nu med för vilda åker runt överallt med sin gåstol och ska dra ut allt nu haha. Kan bli farligt om inte jag är där och kollar jämt. Vilket jag är nu för vi har inte satt spärren ännu. Aa men nu är de helg för oss i vår familj iaf.. Thomas är pappa ledig imorn så de är fredag två dagar i veckan för oss hihi. Så jag hoppas vi drar och kollar en lägenhet och en bil imorn. :p Ja men shit.. Nu har prästen som ska döpa vilda ringt oxå så vi har bokat tid och dag för att ses och planera. De ska bli spännande plus att jag tror vi får kika in i lokalen oxå och se hur de ser ut och vad som kanske behövs att vi tar med. Jag får inte en svart klänning med vita fjärilar förresten utan de blir samma fast vit med ljusblå fjärilar. Passade bättre och är bättre till dop. :) nä nu ska jag börja plocka ihop för att ha allt klart tills vi ska åka. :) Ha de bäst nu.

LOVE // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar