torsdag 7 april 2011

Blev ingen träff med Sofia ikväll...

Ja de blev inget för de kom upp en grej som hon behövde fixa. Så ut hoppas att hon och jag ses nu nån annan dag. :) Jag är lite sur nu ikväll och de har inget med nån att göra utan jag bara är sur helt enkelt. Jag kan ju inte va glad varje dag. Sen blir jag lite irriterad på vissa människor som inte kan bete sig !! Nämner inga namn. Vill inte vika ut någon så på Internet. Aa men är hos mamma nu iaf och vi har fixat Vildas nya inköpta resesäng här så hon har de super mysigt i den. :) massa kuddar och godsedjur och täcke och sånt mys. :D Vilda är den ända som gör mig glad idag, när jag tittar på henne lyser jag. Och när hon ler och skrattar blir jag helt varm i kroppen och glömmer all smärta i min kropp och jag glömmer allt jobbigt. Jag har absolut inga jätte problem utan bara vardags grejer.. Och min kroniska infektion.. Den plågar mig. Ja jag ser frisk ut och de ser ut som att jag inte har ont men jag är kronisk sjuk och har ständig smärta. Inte många som vet de.. Inte ens alla familje medlemmar vet om de. Tills nu om de läser min blogg såklart. Men inget att tycka synd om eller så. Jag klarar de med min medicin och lyckas le och må bra de flesta dagar iaf. :D

Nu tänker Jag göra mig klar för att sen lägga mig och natta min dotter. God natt på er.

Love// Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar