måndag 18 april 2011

Jo visst var de en explosion!!

Va läskigt! Det visade sig att jag hade rätt och att de var en explotion i ett förråd här i tyresö men vart vet jag inte än. Lät som sagt att den va väldigt nära då allt vibbrera hemma och jag hörde smällen ordentligt! Två vart tydligen skadade och en av dem allvarligt skadad! Både ambulans helikopter och bilar va på plats då ena behövde flyga fort in till sjukhuset. Usch va hemskt.. stod att de va en gasoltub eller så som sprängts! Hur fan har de gått till? Jag hoppas bara att de två som skadades återhämtar sig bra.

Hitta inte vår vagn och nu vet jag vart den är haha.. den ligger kvar i bilen så jag kommer bara ta ut vilda på vår uteplats och i vår lekpark idag. Så får hennes pappa ta med vagnen in när han kommer från jobbet. Då kan vi alla tre gå ut och gå en sväng. =) Jag ska inte träna idag.. har säkert skrivit de redan men jag har ett fisk minne idag haha. Tränar på onsdag istället för då vet jag säkert att jag är frisk. Plus att jag inte vill bli sjuk igen lagom till påsken. Vi ska ner till Thomas mamma och moster på lördag och fira påsk och de ska bli jätte kul =D !!

Måste ta min lilla tand bebis nu.. det bara ploppar ur tänder i hennes mun. =S

Juste, idag ställde hon sig upp utan hjälp och hon stod upp en stund utan stöd =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar