måndag 18 april 2011

Fy gatan!

Jag satt och chatta lite med två vänner på Fb chatten och helt plötsligt hör jag något som låter som en sprängning.. och de lät väldigt nära. Efter en stund så hör jag hur de kommer en massa bilar med syrenerna i full gång!! Jag hoppas att ingen råkade illa ut och att de inte va en bomb eller något som rasa eller liknande! För de lät verkligen som en bomb.. aa som när man hör vägbyggare spränga i berg typ.
Nä fy säger jag bara.. det finns ju riktigt sjuka jävlar där ute. Vissa är ju kapabla till vad som helst.

Hahaha jag fick höra för ett tag sen att en fd vän till mig sa att jag va hypokondriker! Och då säger jag såhär, om jag är hypokondriker då är läkarna dumma i huvudet som lägger in mig AKUT varje gång jag har ett crp på 300 och nära till blodförgiftning pga mina njurar! Det är tyvärr något jag får leva med då jag som sagt nyligen har fått veta att jag har en kronisk (sjukdom) infektion i min urinblåsa som gör att jag får urinvägsinfektioner som jag ALDRIG känner av förrän de har gått upp i njurarna... och när de är på väg ut i blodet och bli blodförgiftning får jag HÖG feber som ABSOLUT INTE vill gå ner!

Om det är någon som är hypokondriker så är de DU! Du påstår att du är sjuk jämt och att dina små virusar är allvarliga.. News Flash! DU ÄR INTE VÄRRE ÄN OSS ANDRA med vanliga förkylningar!!


Nä men fy fan, nu kom de en ambulans helikopter oxå!! =( Fy undrar vad som har hänt här !!
Ska nog ta en runda med Vilda för att se att det inte är nära oss om vi måste evakuera eller nått.. man vet ju aldrig.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar