onsdag 20 april 2011

Hemma från träningen

Nu har jag kommit hem och ätit middag och duschat. Gud va skönt de va att träna igen! Hade ju inte tränat sen i fredags och då va jag sjuk. Vi vägde och mätte mig och jag fick inte hela resultatet nu utan får de på papper nästa gång jag kommer. Vilket blir på lördag. Meeen jag hade gått ner 2 kilo till och minskat 3 centimeter runt armar. Vet inte mer än de än. Så de andra får jag återkomma med.

Nu har älskade lilla Vilda somnat oxå i pappas famn. Men hon hade saknat mig idag för när jag kom hem ville hon bara va med mamma hehe. Sen vart hon så trött så hon fick somna hos pappa. Thomas har vart ute med Vilda på promenad och i lekparken nu när jag va och träna och han skickade jätte fina bilder som han tagit på henne. Jag lägger ut de imorn för nu vill jag mysa med min familj och kolla på filmen som går på 6:an.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar