onsdag 20 april 2011

Hello idag är de onsdag =D

Ok, igår va jag ute med Vilda så mycket som vi orkade och sen sov både hon och jag emellan åt för vi blev så trötta av all friskluft hehe. Pratade med Patricia igår och både hon och jag är ledsna över att vi inte kommer komma till henne på lördag. Varför vi inte åker dit är för att hennes man har bjudit hans kusin som är mitt ex. Och varken jag eller Thomas vill träffa honom så vi får komma över en annan dag då han inte är där. På eftermiddagen så åkte vi till min mamma och hälsa på.. hon sakna Vilda så mycket efter två veckors uppehåll hehe. Eller en vecka..jag vet inte? =S Hon tyckte Vilda har ändrat på sig massor och är verkligen en egen individ och hon tyckte hon har ändrats i ansiktet oxå och var ännu mer lik sin pappa =D. Vilda var inte riktigt på topp igår heller så hon log och skratta inte lika mycket som hon brukar. Men mamma/mormor vart så glad över att få pussa och krama på Vilda igen. =)
Vi åt middag där och kollade på Desperete housewifes och sen åkte vi hem. Vilda börjar bli frisk för hon börjar bli så busig här hemma haha.. hon klättrar och pratar och skrattar. Nu sover hon efter att fått äta lite gröt.

Idag är de mulet ute och Vilda behöver få en vilo dag. Ikväll ska jag åka och träna igen och det ska bli enormt skönt!! Har längtat som en TOK på att få komma tillaka! =D Ikväll om de är fler som jobbar så ska jag vägas och mätas oxå.. spännande som sjutton! Då får jag se om min träning och min diet funkar. Jag litar på vår våg men jag går efter deras våg. Inte stor skillnad på resultaten men de kan skilja ca ett halvt kilo eller så ibland.

Men vi får se.. jag hade ju uppehåll med dieten när jag var magsjuk och börjar med den idag igen.

Nu vakna min lilla skuttis igen.. jag får komma tillbaka senare. =P

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar