onsdag 23 februari 2011

Onsdag

Idag kanske min storebror kommer hit och hälsar på oss.. det skulle vara riktigt kul om han kom. Jag har inget att bjuda på heller annat än kaffe,te och coca cola. =P Men inget om han är hungrig som går lätt och snabbt att göra. Men de gör nog inget.
Vet inte vad vi ska göra mer idag än så länge.. får se sen senare mot dagen.

Imorn ska jag träffa en jätte fin och mysig tjej kompis, Erica. Hon bor i Fagersta och pluggar i jakobsberg så tyvärr blir vår mötesplats jakan.. men men det skiter jag i då jag saknar henne som bara den! Det ska bli så kul att äntligen få träffa henne igen =)Och hon ska få träffa Vilda och sen eventuellt Thomas oxå. =D Beror på hur sent han jobbar och köer osv.. Och hur sent hon vill och kan stanna. På fredag ska vilda vaccineras och jag ska träna.. Så jag åker och tränar på morgonen så jag är klar och hemma senast halv ett för kl ett ska hon vaccineras. Efter de blir det att bara vara hemma då hon brukar få feber och få ont. Lördag ska jag träna igen så då åker hela min familj med till min mamma och sen går hon och jag och tränar och sen när vi kommer hem åker Thomas för att jobba och vi firar min syrra som fyller år. =D Jag hoppas att Thomas inte är borta för länge så han oxå kommer fira henne lite men jag vet inte.
Söndag blir de lugnt igen tror jag.. har inga planer iaf.

Ja det var väl de än så länge.. Hhehehe jag älskar att titta på the voice tv på morgonen.. de är ganska kul ibland. Och så är de skönt att jag slipper höra musiken för jag tycker rnb och sånt tjafs är skit musik. =P

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar