onsdag 23 februari 2011

Nu är de klart

Bord är bokat,presenter är köpta och alla vänner är bjudna och har tackat ja. =D Everything is ready ! Nu väntar vi bara att det ska bli den 4/3 2011 kl 19.00 WIiiiiiiie =D

Min dotter är inte en glad tjej idag... hon dreglar och biter i allt hon får tag på så jag tror att hennes tänder på överkäken kan vara på väg nu.. hon har redan fått sina två på underkäken. Min stackars lilla tjej vill skratta och så börjar hon skratta men de slutar i att hon gnäller eller gråter istället hehe.. hon är nog väldigt trött oxå. Har natta henne två ggr idag men hon har bara sovit kanske en halvtimme sammanlagt. Fruktansvärt jobbig är hon idag.. eller nä egentligen inte... det är jag själv som är trött idag så det är nog därför. Ska bli skönt när killen kommer hem så jag kan vila lite innan han ska iväg igen.. då orkar jag ju mer =)

Nu känns de som att allt börjar arta sig iaf.. dopet är bokat,lokalen är bokad,festen är bokad,presenterna är "bokade" och middagen för familj är bokat!! Nu måste min man bli nöjd tycker jag.. =) Tror ni inte? Har ju nästan glömt bort att min syrra fyller år nu på lördag och jag måste ju köpa något till henne oxå. Vet bara inte vad jag ska köpa. =S  Nä jag måste ta min griniga unge nu..

Love// Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar