måndag 11 februari 2013

Måndag....

Idag är de exakt en vecka sen min operation gjordes. Jag mår bättre men är öm inne i magen. Hålen på magen läker bra för de kliar så jag håller på att bli tokig!!! Operationen gick bra men de hände lite under tiden jag va sövd. Slutade andas ett tag och sen hade jag alldeles för högt blodtryck både under och efter op. Fick övervakning och massvis med syrgas. Till slut fick de ge mig nån medicin mot blodtrycket. Vilket funka som tur va. :-) Så de har tagit lite längre tid för mig att komma tillbaka än för andra. Idag vågade jag mig ut för att hämta Vilda på dagis tillsammans med Thomas och sen drog vi till centrum för att handla underlag till Vilda så hon har något att sitta på när de åker på utflykt. Sen köpte vi två klänningar och ett par leggins som hon fick välja själv. Ett tre pack trosor och en läppsyl till Vilda oxå. Vi gick och fika på en glassbar och sen kollade vi på skor till Diggi. Köpte inga nu för hon växer ju så de knakar nu. Gick förbi blomsteraffären och så bad vi hon som jobba att peta på de köttätande växerna så Vilda fick se att dem rör sig. De var spännande hehe. Sen fick jag ett par leggings oxå innan vi åkte hem. :-) Skön dag med familjemys. Nu är jag helt slut. Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar