lördag 9 juni 2012

Lördag igen då hehe

Idag har jag vart hemma hela dagen. Har sjukt ont i min kropp! Vet inte varför men ont gör de.

Eftersom jag är så tråkig idag och bara vill typ ligga så fick jag Thomas att ta med sig Vilda upp till Marie och Ola så Vilda kunde leka med barnen. De va borta i tre eller fyra timmar ca. Under tiden passade jag på att trotsa min kropp och städa hela hemmet. Det gick mycket fortare när ingen var hemma och det va skönt att inte bli störd hela tiden. =) Men ACK vad ont de gör i min kropp nu!!

Satte mig i soffan och satte på filmen Remember Me med Robert Pattinson och HELVETE vad bra den var! En riktigt tung film och med så mycket känsla! Grät som attans i slutet. Rekommenderar den starkt!

Vilda och Thomas kom hem vid sju.. han började med middagen halv åtta och han håller fortfarande på.. blir sen middag idag. Det blir kokt potatis med färsk laxfile och sallad! SMARRIGT!!! =D

Min älskade Vilda sitter i soffan bredvid mig och bygger lego.. hon älskar lego =P. Hon är heeelt inne  i sitt byggande hehe. Så söt!!

Hon ska ha sin medicin snart oxå... hon ser ganska trött ut så ska ge henne den innan hon vill sova..

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar