onsdag 2 maj 2012

Onsdag...

Allt är tillbaka till den vanliga vardagen... Nästan iaf. Både jag och Vilda var super trötta och vi vakna inte av väckarklockan i morse. Ringde dagis och berätta och sa att hon kommer imorgon. =)

Thomas och jag har nått en milstolpe i vårt förhållande och vi har kommit varandra närmre än innan! Vår kärlek är starkare än någonsin. Vi hade en diskussion om en sak som gjorde mig ledsen.. Och jag försökte förklara för honom varför jag vart så ledsen men trodde inte att jag skulle lyckas.. Men helt plötsligt såg jag att poletten ramla ner och han förklara för mig vad han trodde att de var. Och det var Precis de jag suttit och sagt. Och det var en sån skön känsla att han faktiskt förstod och att han förstår att jag är ledsen och har ont i hjärtat. WOW säger jag bara! Så enormt skön känsla!! Jag har egentligen inget att vara ledsen för, men jag var så rädd. Och rädslan tog över helt och den sitter kvar i hjärtat på mig. Det kommer den nog göra ett tag framöver men de gör inget. För nu vet han varför och allt är bra! =)

Jag har en underbar man som verkligen älskar mig och Vilda mer än något annat !! Han är den bästa som finns <3 Jag älskar honom mer och mer för varje dag! Min fina, vackra man!

Love
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar