fredag 4 maj 2012

Min älskade dotter

Klippte hennes lugg idag. Hon fick den i ögonen hela tiden så jag tog fram saxen och kammen. Hon satt ganska så stilla men hon ville gärna sänka ner huvudet varje gång jag klippte. =/ Så lite ojämt vart de haha. Fast de gör inget för hon är den vackraste jag någonsin sett!! =)

Idag har vi bara vart hemma och lekt. Vilda har vart ganska uttråkad idag men hon behöver en lugn dag. Hon drömmer så mycket just nu så lite lugn och ro blir nog bra.

Vi skulle egentligen åka till Grönan och se LMFAO men vi struntar i de. Kostar för mycket och vi måste sitta och märka kläder inför loppisen imorn bitti. Skulle oxå åka till svärmor ikväll och sova där men jag vill sova hemma. Känns bättre och skönare. Så vi åker runt åtta imorn bitti istället. Hoppas att de kommer folk som köper massa barnkläder bara... Vi behöver pengarna. Fast de är inte hela världen om inget säljs för de kommer en till loppis uppe i Östhammar till hösten. =)

Jag hoppas att Thomas tar med sig Vilda när han ska åka och handla och tanka bilen. Så får jag en halvtimme ifred iaf. =) Här uppskattas allt!

Nej, ni får ha en trevlig fredag.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar