lördag 12 maj 2012

Lördag...

Sitter hemma själv med Vilda igen..... Börjar bli tröttsamt att jag aldrig får åka iväg och göra saker hela dagar eller nätter utan min familj. Menar inge illa men ibland vill man ha en paus. Sist jag gjorde något för mig och med mina vänner var snart ett år sen. Det är såhär att ha familj men när man är två så borde mamman (jag) få en paus då och då. Inte bara pappan som behöver pauser från familjen! Jag älskar Vilda med hela mitt hjärta och jag är gladeligen med henne varje dag! Skulle bara va kul att få komma ut lite ifred en dag och en kväll. =)

Aa just nu sitter jag och Vilda och kollar på Chihuahuan från Beverly Hills på 5an.. Vet inte vad vi ska göra mer idag... Så dåligt väder ute. =(

Kanske skriver senare.

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar