måndag 28 maj 2012

Idag måndag...

Idag händer väl inte så mycket.. ikväll ska vi kanske över till Thomas pappa och äta middag. Det ska bli kul =)

Men övrigt idag blir de lugnt. Vilda är på dagis så jag passar på att skriva här och söka jobb.

Imorn ska jag och Vilda åka till min farmor på middag.. det ska oxå bli kul. Har jag tur kanske min pappa kan komma oxå. =)

På onsdag ska vi på kalas hos Artur och på torsdag fyller min pappa år.

Aa de är väl veckan i kort. Kan inte posta inlägg via mobilen längre.. den har flippat totalt. Och datan sitter jag inte vid så ofta. Tycker inte om att sitta still vid en data jämt.

Jag älskar den här bilden!! Kan sitta och titta på den länge och bara le. =)
Så ni får den av mig idag! K Ä R L E K !!

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar