lördag 19 maj 2012

Helveteeeeee!!

Alla mina bilder,alla mina videos och all min musik är helt bort på min mobil!! ='( Nu har den ballat ur totalt! Stänger av sig själv och sätter på sig själv och svartnar och ibland funkar inte skärmen.. Kanske dax för en ny snart.

Jävla skit oxå!!

Förövrigt så har jag haft en bra dag. Fick sova länge och när vilda och Thomas hade badat och duschat klart så gick de och sov.. Jag duschade och sen gick jag och satte mig i soffan och började kolla på en film. Filmen gick inte att titta på så jag gick ut och gick en promenad. Väl hemma så sov de två fortfarande så jag åkte ner till video butiken och hyrde tre filmer och köpte pringels till vilda och cola. Lite lördags mys iaf. Väckte dessa två sömntutor kl fyra. Nu snart ska vi upp till Marie och Ola och alla barnen och grilla. =) Det ska bli nice!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar