lördag 5 maj 2012

Haft en bra dag

Haft en bra dag hos svärmor med familj. Vi hade en loppis och de gick bra för alla förutom mig haha. Fanns inte många som ville handla bebis kläder. Sålde nog för 300 kr bara. Men de visste jag. Tur att de kommer en till loppis i höst. =)

Vi va där kl nio i morse och vi åkte vid halv fyra. Jag var tok allergisk och hade tagit mina allergimediciner typ tre ggr under dagen. Men till slut orkade jag inge mer och mina ögon var knall röda och svullna och kliade som in i helvete.. Så jag packade ihop och vi åkte hem.

Nu är Thomas inne på söder och ska jobba. Han fick erbjudandet att stå som Entre värd ikväll och de ville han ju. Så han slutar halv två i natt. =( Ensamt och kallt utan honom. Tur att jag har min lilla älskling =).

Igår var vi hemma och satt och märkte alla bebiskläderna. Vart sent och vi var trötta.
Idag skulle vi ha vart hos Carin nu men Thomas ville jobb istället och han behövde ju bilen då. Så de blev ingen Carin. =(

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CARIN!! Kraaaaam

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar