onsdag 9 maj 2012

Ganska bra dag ändå..

Tog de lugnt hemma under dagen och kl elva kom han som mätte fuktigheten i badrummet. Vi klarade oss iaf så de är jätte skönt. =)
Efter de kollade jag på Khloe och cortnye in Miami.. Sen somnade jag i tio minuter hahaha. Vaknade helt panikslagen och trodde att jag hade sovit bort hela dagen och glömt vilda på dagis. Men de hade jag inte. Vaknade kvart över ett och jag hämtar ju Vilda kl två. =)

När vi kom hem från dagis så åt vi mellanmål och sen gosade vi mest i soffan och pratade och kittlades lite hihi. Jätte mysig dag med min gullunge. Vi åt middag utan Thomas idag för han kom hem så sent. Men vilda åt igen när pappa åt middag hehe.. Sällskap. =)
Thomas natta henne vid sju och halv åtta sov hon. =) Skönt!
Nu tittar vi runt på nätet efter vart vi kan köpa billigt men bra staket till uteplatsen samtidigt som vi kollar på Arga snickaren. Snart börjar Greys Anatomi oxå och de ska jag minsann titta på. =) Missade förra veckan och jag missade Desperate Housewifes förra veckan oxå.. =(( Men såg igår iaf. =)

Jaja nu ska jag lära mig om byggen hehe

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar