fredag 11 maj 2012

Aa men KUL!

Jag och Vilda är i badrummet för hon badar och så säger hon temp! Ok säger jag och tar tempen bara för skojs skull. Har haft kallsvettningar och yrsel men tänkt att de inte var något... Mm men tjena! Har 38,9 i temp!!

Vildas temp är på 36,5. =) Frisk unge vi har! =) Hon har inte vart sjuk på typ tre månader eller så.. Hoppas de håller i sig!! =/

Min lungläkare har inte ringt än och han lär väl inte göra de heller. =( Vet inte om han har fått bilderna men de borde han ha fått.

Hur som helst så sa jag åt Candrah att inte komma hit då jag har feber! Jag vill inte utsätta henne för något. Hon är ju cancer sjuk och har inget immunförsvar.

Så istället kommer min mamma och Thommy hit på middag. =) Det blir att titta på hockey och leka med Vilda. =) Vilda har tjatat om "momo" och "tomma" vääääldigt länge nu! ;) hehe

Ha en kalas bra fredag <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar