tisdag 3 april 2012

HÄRLIGT... REN LYCKA!

Var ute en stund med Vilda i morse och vi tog en sväng till affären. Vilda hittde glassfrysen och ville så klart ha en. Så jag tog fram en piggilin och så gav jag henne 7 kr. Vi gick fram till kassan och jag lyfte upp Vilda så hon kunde lägga fram glassen. De blippade piggilinen och Vilda gav honom pengarna. =D Efter de var vi ute lite till men hon började frysa så vi gick in. Efter en timme drygt så somnade hon på soffan. Under tiden hon sov så satt jag och kollade runt lite efter böcker på cdon. Köpte Magdalena Graafs bok för 39 kr. En pocket. Jag har hört att den ska vara bra och så vill jag ha lite inspiration. ;) Det här med att skriva romaner,noveller och biografier är något jag Alltid har vart intresserad av.
Därav mitt bloggande. Men i bloggen skriver jag inte om mitt hämska förflutna eller går in på djupet och berättar vad folk faktiskt har gjort mot mig under min ungdom. Jag skriver heller inte om vilka misstag jag gjort under den tiden. Sånt som är privat men som jag ändå vill få ut.

Men är inte redo att offentlig göra de nu..

Min man har tagit semester en vecka nu oxå. skönt !!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Vill du författa så rekommenderar jag http://www.kapitel1.se
    Den sidan skriver jag på, som du säkert sätt på Facebook. Det är en jättebra sida där du skriver kapitel för kapitel. Du kan välja att publicera kapitlerna på en gång eller vänta tills boken är färdig. Du designar din egna framsida och skriver baksidetext också.
    Sen när boken är färdig så finns det chans att få kontrakt med Piratförlaget. Eller så kan du själv beställa hem din bok i pocketformat och sälja privat. Eller så kan du göra så att boken kommer ut på försäljning på internet och i bokhandlar.

    SvaraRadera