torsdag 12 april 2012

ÄNTLIGEN

Nu har jag äntligen fått hem en remiss för en ny gastroskopi! Men de är som vanligt lång jävla väntetid, jag får vänta ända till 5/6 2012. =/ Men som tur är går tiden rätt fort ändå. =) Och då har jag hunnit äta en MASSA magmedicin så då får mina magsår bannemej vara läkta.
Trodde aldrig att jag skulle få en ny tid. Nu väntar jag bara på mina glasögon. Känner att jag behöver de nu. Får sån fruktansvärd huvudvärk på kvällarna... =( Blir till och med ljuskänslig på kvällen. Så alla lampor är typ på lägsta så de inte ska göra ont på mig. TACK för dimmer!

Vilda badar nu för vi åt fiskbullar till middag och hon luktar fisk nu hehe.. Plus att hon blir trött av att bada så då kanske hon somnar i tid ikväll. =) Kan ju hoppas iaf.

Thomas kommer väl hem runt tio ikväll... Kanske senare. Beror på hur de går på matchen och hur mycket köer de blir ut från arenan. De spelar tydligen i solna på hemmaplan hahaha jag som skrev stadion. Liiiiite fel bara ;P Har ingen koll alls. =/

Jag hoppas bara att de har skit kul tillsammans och att jag får några bilder. =) Och så hoppas jag att AIK vinner ikväll ENBART för att min älskling ska vara glad. =)

Inte så kul att sitta inne i badrummet när Vilda badar.. Men hon får ju inte vara själv här inne. Man vet aldrig vad som kan hända! Och den risken tar jag inte!

Har absolut inget vettigt att skriva om... Är lite uttråkad faktiskt. Kanske ta en sväng i bilen med vilda sen... Om hon orkar och vill. =)

Puss hej
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar