lördag 31 mars 2012

Världens bästa moster <3

Jag åkte till min mamma i morse och hjälpte henne och mormor att handla. Jag lämna in mina glasögon och så handlade jag oxå mat. Sen tog jag med min syster hem till oss så får hon stanna här till imorn. =)

Min underbara man står just nu och lagar mat och bakar chokladmuffins som vi ska ha med när vi träffar min lillebror och min pappa imorn. Min lillebror älskar tydligen chokladmuffins hehe. =)

Efter de ska jag köra hem syrran och lämna host medicin till min stackars mamma som hostar så mycket att hennes muskel pajat. =/

Vilda står och dansar nu och är så söööt. =)

Ska väl sluta skriva nu och leka med lite med min syster och min dotter. =)

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Det måste vara härligt att ha en syster som är så go mot din dotter! Dom ser verkligen ut att trivas tillsammans. / Åsa

    SvaraRadera