måndag 26 mars 2012

Tino..... vila i frid

Kära Tino,

Vi har älskat dig ända sen du kom till oss för drygt 9 år sen. Du är en väldigt egen hund men ack så go!

I morgon avlivas du och det gör skit ont i mig. Jag vet att det är till det bästa för du mår ju dåligt men ändå. Du kommer att träffa din älskade vän Adora i morgon och du måste hälsa henne från mig och säga att jag älskar henne än i dag och saknar henne! Jag kommer sakna dig med Tino!! Massor!!

Du vackra Hund, we will always love you.. forever and ever! <3<3<3





 Min älskade Adora.. som vilar i frid.

Tino är en rescue hund som min bror och Michale köpte (adopterade). Han blev grymt misshandlad av sina förra ägare. Därav det fula ärret på hans nos och den kapade svansen. 

Dessa två hundar var bästa vänner! Min Adora och deras Tino. Jag kommer alltid sakna er två och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta! 

Vår fina Tino... Vila i frid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar