tisdag 6 mars 2012

Hitta fina bilder =)

Jag när jag var höggravid med Vilda, det är lilla Embla i mitt knä.. Vildas kusin på pappas sida.


Familje foto på barnen, Arthur(kusin),Ciara(syssling),Nell(kusin),Embla(kusin),Fillippa(kusin) och så min prinsessa Vilda i Fillippas knä. =) Det är alltså Vildas kusiner och hennes syssling.

Arthur,Nell,Embla,Fillippa och Vilda =)

Dem är så söta! Och titta vad liten Vilda var. Hon är bara 4 dagar yngre än hennes syssling Ciara men ändå såå mycket mindre. Fast inte nu längre hehe. Vilda har vuxit om Ciara nu tror jag.. Vilda är jätte lång. =) 

Det ska bli spännande att se hur lång och hur mycket hon väger exakt när vi ska till BVC den 16 mars för att vaccinera Vilda. Se om hon följer kurvan eller om hon går över den.. tror inte att hon går under iaf. =)

Väntar på att min kirurg läkare ska ringa mig men han verkar ha fullt upp... =S Jag som ska iväg på intervju oxå... jag har inte riktigt tid att sitta och vänta så här. Jag hoppas att han ringer snart!! För min kanske blivande chef väntar på mig. =)

Jag sitter liksom inne med skorna på och väntar hahaha... nej då jag känner mig inte stressad...inte alls! =P
Och så hoppas jag att min magmedicin har hjälpt mig så mina magsår är borta nästa gång jag ska på gastroskopin. Och att mina lungor är bättre för jag tar mina inhalatorer fyra eller fem ggr om dagen nu och har gjort de sen jag sövdes och dem berätta om mina lungor. Men helt ärligt nu, jag har skit ont i min vänstra lunga.. =/ Men så länge jag kan stå upp och röra mig så kommer jag tyvärr inte söka hjälp för de. För jag tycker de är onödigt att sitta i timmar om de knappt gör ont ens. Den här smärtan står jag ut med ett tag till ;P.

Meeeeen ååååååh ring nu då!! Kl är ju tio snart och han skulle ringa mellan nio och tio idag!!! Jag struntar nog i att vänta och åker till min intervju nu. Ska bara messa honom och kolla vilken adress det var. =)

Ha en underbar dag och håll tummarna att jag får jobbet nu =)

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar