söndag 25 mars 2012

Gårdagens bild

Söndag morgon.. Kl flyttades fram i natt så nu har vi äntligen sommartid igen. Fast vädret är inte så kul idag dock. =(

Är super trött men med lite koffein så ska jag vakna till liv. =) Den här helgen har vart mysig och rolig.

Imorn ska Vilda få gå på dagis igen. Jag har sagt att hon har dirrer från och till och att de inte är någon magsjuka så de behöver inte ringa mig varje gång. Bara om hon är hängig och ledsen med feber. Är hon pigg och glad kan hon gå. Hon älskar ju sitt dagis. =)
Ska bli skönt att få lite egentid på dagarna och förhoppningsvis får jag jobba något i veckan. =) Kom överrens med min chef att jag ska jobba extra nu i början när Vilda är sjuk så ofta. Sen utökar vi till timanställning eventuellt fast anställning när hon kan hålla sig frisk lite längre. =)

Skönt att jag har en sån bra och snäll chef. En annan hade ju gett mig sparken men inte han =). Bra chef hehe.

Thomas ska iväg och döma idag med.. Sen när han kommer hem får han hjälpa mig att städa. Nu ser de ut som ett bombnedslag här.. =/

Det var de.. För tillfället.
Önskar er en bra och avslappnande söndag.

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar