fredag 2 mars 2012

Dagens bild <3

Idag eller än så länge är Vilda feberfri och lite piggare =). Men hon vill fortfarande helst ligga nerbäddad och titta på tv eller film. Och de får hon göra så hon blir frisk. =)

Nu är både min syrra och min ena bror sjuka oxå så de blir ingen utgång i morgon. =( Smsa lite med min andra bror Henke idag och berättade att de är sjuka så vi får skjuta upp utgången till om typ två veckor.. Men han kan nästa vecka eller om tre veckor. Då tycker ju jag att de blir bättre om tre veckor så alla verkligen är friska då. =) Men får se hur de blir. För en gångs skull är de Jag som är frisk haha.. Annars brukar de vara jag som är sjuk och får avboka. =P

Det är faktiskt lite tråkigt att de inte blir någon utgång. Jag hade sett fram mot detta... Men de kommer ju fler helger och det är ju roligare när alla är friska och mår bra. Och när alla kan vara med. =D

Ringde dagis idag för att uppdatera lite om Vilda och de var uppskattat. De hoppas Vilda kryar på sig nu i helgen så hon kan komma på måndag. Det hoppas jah med! För då kan jag höra av mig till en man och gå på intervju =D.
Hon är bättre i magen och som sagt feberfri.

Nä nu ska jag göra i ordning för att hinna laga lunch till henne. Hon åt lite middag igår så hoppas hon äter lite idag med. =)

Önskar er en toppen fredag

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar