måndag 27 februari 2012

Minnen

Har tänkt tillbaka på min 18 års dag nu efter syrran fyllde. Hon hade ca 10 vänner hemma.. Kanske några fler.. Vi säger 13 st. Och det var en behaglig fest med mycket skratt. På min 18 års fest hade jag ca 30 pers om inte mer.. =/ Hade väl 15 st vänner där och ca 10 st från familjen så aa 25 pers. Det var en riktig fylle fest och de var bra stämning hela kvällen oxå med mycket skratt. Skillnaden mellan våra fester var att på syrrans fest var alla lugna =) Haha min fest var livlig och mycket hög musik osv. Hade iaf en sjukt bra 18 års fest! Och allt tack vare min mamma!! Hon är den bästa mamman ever!

Ska se om jag kommer ihåg alla som va där..
George, Eli, Danne, Linda.T, Tania, Tom, Linda.R, Sofia.W, Marjan, Surre, Malin, Phillip, och ....................... Aa ni får ursäkta, jag kommer inte ihåg fler haha. =P
Och så hade jag familj,
Mamma, syrran, jimi, håkan, sussie, peter, adam, tobban, kristian, mormor och michale. Mer tror jag inte att de va faktiskt...

Aa riktig lyckad kväll.. Kommer ihåg att vi åkte hem till Tufan efter min fest och satt där och snacka ett tag. De va tider de haha.

Nä nu ska jag ta hand om min dotter som ligger med feber och diarrer.

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar