tisdag 7 februari 2012

Inte så kul....

Åkte till Ersta sjukhus i morse för att göra en gastroskopi och allt gick väl ok. Läkaren kom själv till mig efteråt och sa att jag MÅSTE gå till en lungläkare och få hjälp med min astma för jag slutar inprincip att andas under narkos. Efter henne kom en annan läkare som sa att jag har massa blödande sår i magsäcken så jag måste nu äta medicin i fyra veckor till att börja med. Efter fyra veckor kommer min andra kirurgläkare ringa mig för att berätta om mina provsvar och för att säga om jag kommer kunna operars överhuvudtaget nu på ett tag. Ska ju ta bort systor men kommer troligvis inte kunna få narkos förän mina lungor är bättre. Det var inte så kul att börja dagen så... För jag var helt säker på att de inte var något fel alls på min magsäck.... Vad fel jag hade haha.. Efter åkte vi till Mc donalds i Nacka och där träffade vi en familj med tre döttrar så vi vart kvar där ganska länge så Vilda kunde leka med tjejerna. =) Och så slapp jag stressa hehe ;) När vi var klara där åkte vi till Nacka centrum till Media Market och köpte Wii spelet med fitness platan,extra kontroller och konsoler och allt! Köpte till och med ett spel, super mario galaxy! Hehe Aa så köpte vi tre barnfilmer oxå till Vilda. =) Nu är vi äntligen hemma och jag är helt död! Blev sövd i morse ju så känner mig rätt väck hehe. Thomas och Vilda håller på att fixa ihop spelet så vi kan börja spela. Ska bli skit kul faktiskt. =) Jag brukar inte spela och jag brukar inte tycka att sånt är kul men wii är faktiskt jätte kul. =)

Nu måste jag sluta, mina ögon går typ i kors.

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar