lördag 25 februari 2012

Gömma nappen i vanten =)

Igår åkte vi till min mor och hjälpte henne att handla inför festen som är idag. Massa mat och mys. Min underbara Thomas åkte i morse och hämtade tårtorna och sen åkte han till min mamma och lämna dem. Han är där nu gissar jag. Jag skulle ha åkt med Vilda men han tyckte att jag skulle få slippa åka med Vilda fram och tillbaka, det va snällt =).

När han kommer hem från innebandyn ska jag åka till mamma ändå och hjälpa henne servera alla tonåringar hehe ;) Ska bli kul att se min syster med några av hennes vänner. =)

Men tills dess ska jag krama och pussa och leka med min älskade Vilda! För om jag åker runt fem ikväll så kommer jag inte få träffa Vilda i vaket tillstånd förrän imorn bitti. För jag lär ju komma hem runt ett tiden i natt kanske. =)

Jaja.. Ha en toppen lördag, det ska jag h =D

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar