lördag 4 februari 2012

Kul grej...

» Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
 – Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja
Hur många har du varit kär i på riktigt? – 1
Är du kär just nu? – Ja

» Tio frågor om dig själv
Namn? – Nelly
När fyller du år? – 30 Juni 

Några piercingar? – Näsan,uttöjningar i öronen och en piercing i bråsket inne i örat.
Vad har du på dig just nu? – Jeans och Linne.
Vilken årstid är bäst? – Hösten och våren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Att bli väckt av mina fina hjärtan med pussar och kramar
Vem älskar du mest på denna jorden? - Vilda och min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Sover bäst i famnen på min man.

» 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Angelica 
Vem är den roligaste av dina vänner? – Patricia och Angelica
Vem är snyggast av dina vänner? – Måste säga min vackra mamma =)
Vem är den du helst har filmkväll med? – Sofia

» SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Ja
Använder du wax? – Nej
Använder du ögonskugga? – Bara när jag ska ut och festa/vilket är jätte sällan!
Använder du kajal? – Ibland
Använder du hårspray? – Nej
Använder du volymspray? – Nej
Andänder du mousse? - Sällan
Använder du deodorant? – Ja
Använder du skinspray? – Nej
Använder du parfym? – Ja 
Använder du läppglans/läppstift? – Bara när jag ska ut och festa.
Använder du brunkräm? – Nej, aldrig
Använder du rouge? – Ja
Uppsatt hår eller hängande? – för det mesta uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? – Nej, men har börjat platta håret lite oftare.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – Nej, målar Aldrig mina tånaglar... Blääää!

» KÄRLEK
Är du kär just nu? – Nja, mer förälskad!
Har du kysst någon idag? – Ja
Har du velat ha tillbaka ett ex? – Nej never ever!
Har du ett förhållande? – Ja
Är du romantisk? – Ja, jag försöker vara de ibland.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej
Vem sov du senast brevid? – Vilda
När fick du din första kyss? – Jag var 5 år och fick den av Pierre =)
Vad hette din senaste pojkvän? - Innan Thomas var de Patric 
Hur länge varade det? – Ca 8 månader skulle jag tro..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Jag kommer inte ihåg...=/
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Sjuk fråga, NEJ !!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Absolut !!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Ha ett förhållande såklart...

» 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma...
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Har grymt bra kontakt med min mamma och börjat få lite kontakt med min pappa igen.
Vem är farligast i din familj? –Que? Min bror kanske? Konstig fråga..

Vem är coolast? – Min lilla syster!
Har ni något husdjur? – Två ökenråttor och hund.
Vem har du mest gemensamt med? – Min mor
Vem står för underhållningen? – Klart Vilda!
Roligaste kvällen med familjemedlem? – När alla är samlade och vi spelar gitarr och sjunger =) BÄSTA!


» ANNAT
Hur mår du just nu? – Förkyld, annars toppen =)
Har du piercat dig? – Nä, men skulle vilja =P
Är du hungrig nu? – Nej
Vad är klockan  just nu? – 15.50
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Bloggen 

» TELEFON/MOBIL
Vad har du för mobil? – Sony Ericsson Xperia... SUGER!
Vem ringde dig senast? – Min älskling
Vem ringde du senast? – Thomas
Vem sms:a till dig senast? - Patricia
Vem sms:a du till senast? - Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar