onsdag 4 januari 2012

Tack Jossan för rättstavningen =)

Ton Bilder idag igen på min kropp för att se om de blir någon skillnad och jag tror de är lite skillnad iaf... men tror de är lite skillnad iaf..



                    Förra gången                                                                                    




 Och nu Idag


                                                                 






                                                                             









Kanske inte är nån skillnad men jag tycker de ser ut som de. Lite iaf. Jaja huvudsaken är att jag ser skillnad. Ni andra kommer se mer skillnad senare kanske. =)

XoXo // Nelly

1 kommentar:

  1. SKOJAR DU?! Visst, på denna bild har du ett linne på den 1a bilden hade du ett stort linne som satt löst, men nå FAAAN har du förlorat! De vet ja ialf från när ja såg dig sist hä hemma..
    Bra gjort gumman!!! Fortsätt så! ;) Skita stolt!!
    Jag sätter inte ut bilder, inte än ialf för ja står kvar på samma tråkiga siffra.. men bra, bra gjort av dig fortsätt o kämpa du e snart vid mållinjen ;) Puss / Patri

    SvaraRadera