torsdag 5 januari 2012

Nostalgi


Min vackra mamma


Satt och titta på en reklamfilm om skidåkning och tänkte tillbaka när jag och mamma satt och boka och beställde min och Thomas resa till stöten.

Min mamma är världens bästa mamma och svärmor! Hon gav alltså Thomas en skidresa i julklapp! =) Fickpengar och allt! Vi hade väldigt kul på den resan och det var vintern 2009. Samma vecka som vi kom hem skulle jag få min mens.. Alltså den 15 januari.. Fick aldrig den så den 15 februari gjorde jag ett gravid test och jag var så klart gravid! =D jag blev gravid 15 december 2009 och 12 september kom vår älskade Vilda! Så jag var gravid i Exakt nio månader. =P Vilda kom lite tidigare än beräknat också. Hon kom i v.38 som en överraskning. Hade inte alls i planerna att börja föda barn 11 september haha men Vilda ville ut då, men som tur var så kom hon 01.10 på natten. Så hennes födelsedag är 12 september.

Men tillbaka till saken, jag är min mamma otroligt tacksam för allt hon gjort och gör för oss! Hon skicka iväg oss på den bästa resan vi gjort och hon blev den bästa mormorn som finns! Vilda avgudar sin mormor och de två är själsfränder. =) Jag älskar min mamma högt! Hon är värd mer än guld,diamanter. Mer än de allt det vackra som finns på denna jord!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. din mamma är jättevacker!! :)

    /Veronica

    SvaraRadera
  2. Tack! Hon är jätte vacker. =) Både in och utsidan. =)

    SvaraRadera