fredag 20 januari 2012

Jäklar vad kul vi hade!!

Jag, Vilda och Angie kröp och klättra och vi hoppa i hoppborgarna och på stutsmatta. Vi åkte ruschkana och lekte i bollhav. Körde bilarna och lekte i stugorna. =P. Vi åt lunch och sen lekte vi lite till. Vi kom dit kl elva och åkte halv tre. =)
Jag och Angie vart typ barn igen haha vi gjorde till och med kullibyttor i hoppborgen och jag gjorde en hopp kullibytta och så i andra hoppborgen är de en laborint och där inne finns de ett hål man ska krypa igenom men jag typ kasta mig igenom den haha! Vi hade så sjukt kul så vi ska lätt dit fler ggr. =D

Nu ska jag kolla på Simpsons med Vilda och mysa lite.

Jag dansade Zumba igår och lekt och klättrat och hoppat som en tok idag, jag kommer nog inte upp ur soffan imorn bitti.. Aa jag sover ju på soffan. Får ingen sömn bredvid min älskling. =( Saknar honom!

Taack Angelica för en GRYMT ROLIG dag!

Love // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar