fredag 6 januari 2012

Hahaha

Kul när håret lockar sig men så är håret för tungt för att hålla upp lockarna så de blir som en halv korkskruv med några raka inslag.. Och vågigt haha.. Och de är speciellt kul när luggen blir som på bilden. =/ Jag har en jävla kaluffs kan jag ju säga. Tjockt som bara den och väldigt mycket hår. Frisörer ÄLSKAR mitt hår. Jag var hårmodell i ett par år faktiskt men bytte nr och har helt enkelt inte gått tillbaka. Jag var ALLTID nöjd efter att jag vart där och klippt mig. Slutade gå bara för att de är så lång väntetid och för att jag började klippa mig hos vår vän Hanna istället. =) Ni vet Robert Hanna's mamma =) Rob N Nino? Aa Robert va med i idol för några år sen iaf. =) Aa men gör jag inget med mitt hår så ser de ut så här, och ibland värre. =P

Jag bjuder på mig själv ;)

Nu ska jag sova. God natt.

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar