onsdag 18 januari 2012

Det var det...

Lider jag av en depression tro? Med tanke på att jag har problem med vikten och sömnsvårigheter. Jag antar att jag får vänta med det svaret till v.6 när jag ska till läkaren. Lite av de som jag la ut i tidigare inlägg stämmer ju på mig. Med sömnlösheten,viktuppgången.. att jag har en kronisk lungsjukdom.

Energin är inte på topp och jag känner för det mesta ingen glädje.. bara när jag tänker på eller är med min dotter! Hon är den ända som får mig att le och skratta och hon är den som får mig att hålla ut och hålla mig vaken. =P

Hon är mitt ljus i mörkret och värmen i kylan! Hon är mitt allt! =D

Nä men seriöst... tyckte det var bra artiklar och värt att tänka på så ni där ute kan ta hand om er bättre. ;)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar