onsdag 11 januari 2012

Dansa, dansa min sköna

Musik och dans är de största gener vi har i släkten. I min släkt och familj finns det musiker,skådespelare,dansare,sångare och konstnärer. Så dans och musik är en självklarhet på morgonen för Vilda och mig =). Har till och med gamla kändisar i min släkt. Och nya nu.. =) Har till och med en fotomodell i släkten. =P Det ni. Jag sjunger... Är inte så bra på instrument, alltså att spela instrument. Kan spela lite akustisk gitarr och lite trummor och lite piano.. Men är helt klart bra på att sjunga. Nu har jag inte spelat in min musik på evigheter men det låter fortfarande bra. Som tur är. =) Min bror och jag spelade in förr förra vintern tror jag de var.. Sen dess har jag inte övat något.. Det är kul att komma från en släkt som kan och har sånt musiköra som vi alla har. Det är kul att se och höra Vilda dansa i takt till musiken och samtidigt sjunga med. Hon höjer till och med tonen när hon hör att den i låten gör de. =) Hon har ärvt mitt musiköra !! =D Hoppas hon får dansen oxå. Från min faster! Hon kan dansa!! Hon är oxå fotomodell. Rita älskar hon så de kommer från min mormor. Hon är konstnär. Musik i allmänhet är väl mest från min mamma.. Men har även en farmor som spelat och spelar flamenco. Hon var även känd förr i tiden. I Spanien är hon väl mer känd än här i Sverige. Aa jag kan ta upp alla som spelar,är kända och inte osv.. Men orkar inte då vi är så många. =P Jag har en STOR familj! ;) Världsvan,mogna,bedårande,omtänksam,vackra och helt klart bäst! Thats my family!

God förmiddag på er. Dansa vidare... =)

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar