måndag 2 januari 2012

Åkte till mamma


Jag och Vilda åkte till Tyresö centrum i morse och jag skulle ta ut pengar. Det gick inte då ena bankomaten va igen bommad och den andra va stängd pga service. Så jag tänkte att jag skulle åka till mamma så hon kan följa med i bilen när jag tar ut pengar i jakan, så jag slipper ta in och ut vilda ur bilen hela tiden.. Aa så mamma följde med. Jag gick till bankomaten och det va samma där.. Så till slut fick jag låna av mamma som fick ut på hennes bankomat. Att de stänger alla swedbank bankomater så där... Illa.

Bilden på Vilda tog jag igår. Min söta lilla ängel! =) Hon är extra söt... Sötare än de flesta!! Tycker jag iaf. =) Och jag är ju hennes mamma så det är inte så konstigt ;).

Undra om Thomas har diskat och gjort mat hemma... Eller så har han bara lagt sig i sängen eller soffan och kollat tv och somnat. =P Brukar vara så hahaha..

Just nu känns allt underbart bra. Vi är friska och krya och jag har gått ner två kilo till.. =) Det går jätte sakta men de går åt rätt håll. Kommer nog inte synas så mycket på mig förrän jag gått ner 20 kilo till. Då syns de nog.

Ska börja röra mig hemåt om en timme. Jag får hoppas att Vilda inte somnar innan de hehe.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar