lördag 31 december 2011

Underbara dag

Haft en super kul dag med min fina familj! Min bror och hans tjej bjöd alla oss på middag som var hemma gjord moussaka och till efterrätt blev de hemma gjord sockerkaka med svartvinbärs choklad typ eller något.. Hur som helst så va de super gott! Så han får i uppgift att baka tre såna till vildas två års kalas. =) Efter middagen öppna vi lite julklappar igen och Vilda fick ett godsedjur, en hund som är super söt. Mamma fick presentkort på kläder, syrran fick presentkort på kicks, vi fick en as snygg tavla som jimmies vän har målat och som jag har velat ha länge nu. Och mormor och krille fick en hel stor kartong med mat! =) Gissa de vart glada! =) Jag kommer aldrig glömma mormors min när de öppna och såg all mat hehe.. De va lycka! Krilles min med.. Helt klart värt de!!
Sen satt vi och umgicks och prata massa. Vilda fick sockerkick och somnade för kanske 15 minuter sen. Hon sprang runt som en duracellkanin haha! Jag har en jobbig spännings huvudvärk oxå... Inte lika kul, men de har inte fått förstöra min kväll. Vi har haft jätte kul!

Jag skulle helt ärligt vilja "fira" in nya året hemma imorn. Det blir lättare och bättre för vilda.. Vad jag tror iaf. Men Thomas vill nog jätte gärna vara hos sin vän så vi måste nog de. =/ Ska prata med honom snart.

Aa de var vår dag. =) Mys och kärlek i multum!

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar