söndag 18 december 2011

Pirr i magen

Jag har pirr i magen inför julen precis som när jag var barn. Jag vill ge alla julklappar och se allas miner om de blir glada. Jag vill umgås med hela familjen, vilket de tyvärr inte blir i år. =( Vi blir bara några få. Men hos min svärmor blir vi hela familjen. =D Och de är på självaste julafton. Vilda kommer ha så kul och vara helt slut dagen efter när vi ska till mormor. Men de är de värt. =)

Jag vill börja jobba nu oxå! Blev av med mitt extra/sommarjobb när jag blev gravid och har inte jobbat sen dess... Vart mamma ledig såklart. Men jobbade inte heltid eller ens deltid innan de. Så jag är ENORMT sugen på att börja jobba. Ska bli skönt att tjäna egna pengar och faktiskt bidra med mer pengar till min familj än vad jag gör nu. Kommer kunna sätta in mycket mer pengar på vildas sparkonto varje månad. Nu sätter jag bara in 300 kr varje månad. Med jobb sätter jag in 1000 kr varje månad. =) Och 300 till mitt sparkonto. =) Jag vill som sagt spara så mycket som möjligt. När Vilda är 18 ska hon ha ett par hundra tusen på kontot och hon ska kunna lägga handpenning på lägenhet och ta körkortet. =) De som sparas på mitt och Thomas konto ska gå till oss själva och till en resa varje år. =)

Aa men så blir de. Nu ska jag byta blöja =P

XoXo // Nelly
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar