måndag 19 december 2011

=D

Nu har jag pratat med Conny igen och jag ska träffa honom och killen från målarfirman imorn kl 12.30. Så då får ni hålla tummarna för mig =D!!
Vilda ligger och sover nu och det är helt tyst här hemma..

På fredag ska jag hjälpa min mormor med att köra henne till sjukhuset och jag måste ha med mig Vilda. Det blir tufft då jag måste hjälpa mormor och hålla i henne när hon går OCH ha Vilda. Thomas kunde inte få ledigt så jag måste ha med Vilda. =S Ska höra med min mamma men jag tror inte heller att hon kan ta ledigt. Måste kolla hur fasiken jag körde till hjärtkliniken nu igen.. har glömt de.... Så jag inte kör fel i jul kaoset inne i stan.
Ska ringa mormor och fråga vad gatan hette så kan jag kolla karta sen och skriva in i vår GPS. Blir första gången jag använder GPS i så fall.. jag letar mig fram annars. =P
Eller ringer Thomas haha. ;)

Ska ta tillbaka "mitt" motto nu... Le, det får omgivningen att undra vad du håller på med. Den har jag haft i så många år både på Face och på min blogg så nu tar jag tillbaka den! =D

XoXo // Nelly

2 kommentarer: