tisdag 20 december 2011

=)

Jahapp, jodå...det gick bra idag! Tommy var intresserad av att ta in mig som lärling på hans målerifirma. =) Kommer börja i feb. =) Eventuellt i slutet av Mars. Beroende på hur mycket jobb han har. Ska bli sjukt kul att gå hos honom i ett år. För jag går bara i ett år sen är jag färdig med målarutbildningen. Då kan jag börja jobba hehe. Ska bli såååå kul! Längtar dit! Gick även bra på arbetsförmedlingen och hos tandhygienisten hehe. ;) Ingen utskällning idag =P Thomas har iaf satt alla ljusen i granen nu så får ta en bild sen. Vilda har redan lyckats få granen över sig en gång. Hon vart inte skadad utan fick bara två små rivmärken. =) Som TUR var!! Jag hoppas hon sover nu. Jag sitter i badet för att värma mig lite och har duschar så jag tänkte gå upp snart. Thomas kanske sover men inte vilda, de är inte omöjligt iaf hahaha ;)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar